Doprava zdarma!

Jak vám můžeme zboží doručit a kolik to stojí?

Stylisto.cz zajišťuje pro své zákazníky bezplatnou dopravu na území České republiky u všech objednávek nad 499 Kč.

Zásilky jsou doručovány kurýrní službou České pošty .

Osobní odběr na naší maloobchodní prodejně ZDARMA
Přepravní služba České pošty ZDARMA při objednávce nad 999 kč
Při objednávce do 999 kč - 145kč 

Možnosti a ceny platby

Hotově nebo kartou při osobním odběru na naší maloobchodní prodejně v Brně ZDARMA
Bankovním převodem předem
(na účet číslo 9606061001/5500, jako variabilní symbol
uveďte prosím číslo objednávky)
ZDARMA
Platební kartou on-line přes platební bránu GPWEBPAY
(Je to bezpečné?)
ZDARMA
Hotově nebo kartou při osobním odběru ZDARMA
Dobírkou při zaslání přepravní službou České pošty 35 Kč

Je platba kartou on-line bezpečná?

U nás se nemusíte bát zaplatit on-line. Údaje o vaší kreditní kartě se k nám vůbec nedostanou - celá transakce probíhá na platební bráně GPWEBPAY. GPWEBPAY je spolehlivým poskytovatelem on-line plateb s garancí Raiffeisenbank bank.

Objednávky do 24 hodin

  • Zboží expedujeme obvykle do 24 hodin od doby podání objednávky.
  • Objednávky podané v pracovních dnech do 14:00 odesíláme obvykle tentýž den.
  • Objednávky podané mimo pracovní dny (sobota, neděle, svátky) jsou odesílány první pracovní den následující po dni podání objednávky.
  • Deklarovaný čas dodání se může prodloužit z důvodu obtíží při kontaktu kurýra se zákazníkem nebo z nepředvídatelných důvodů na straně kurýrní služby.

Proč zasíláme právě přes Českou poštu ?

Dbáme na to, aby se k vám balíčky dostaly v čas a nepoškozené. Překládka balíků probíhá ručně – takže riziko, že vám balíček dorazí poškozený, je minimální.

Kdy jsou zásilky doručovány ?

Kurýři České pošty doručují zásilky v pracovních dnech, nejčastěji v době od 8:00 do 18:00. Vše záleží na místě dodání, počasí i na samotném dopravci.


Jak Vás informuje kurýr před doručením zásilky?

 Ve většině případů kurýři volají adresátům předem, ale nemůžeme Vám to zaručit - kurýr není povinen takto postupovat. Každý zákazník obdrží v den doručení SMS s informací o číslu zásilky a telefonním číslem na doručující depo.

Co když se zásilka opozdí?

Nejjednodušší je kontaktovat dopravce na kontaktech uvedených níže:

Výdej zásilek na pobočkách: po - pá 9:00 - 19:00

POZOR! Před převzetím zásilku zkontrolujte. V případě poškození během přepravy sepište s kurýrem zápis o poškození a kontaktujte naše Zákaznické centrum.


Naše výhody